FIXIÉPÍTÉS

Egy fixiépítés menete pontról, pontra.

Friss topikok

  • Szász Zoltán: hello,a single speed az ugyanaz mint egy fixie,nem ? olyan hogyha hatra huzod a pedalt akkor fekez... (2013.06.28. 22:14) Mégegy fecske...
  • rafinator: szia! ráköptem, és egy sima ronggyal dörzsölgettem unalmas perceimben :D (2011.06.14. 14:32) kis kárpótlás :-)
  • VelociRaptor: @rafinator: köszi úgy lesz (2010.04.21. 16:26) kész (?!) a váz...
  • doncus: Azt szeretném kérdezni, hogy milyen hosszú középcsapágyat használsz shimano exage – miche agy komb... (2009.11.08. 14:35) Gyűjtögetés...
  • nincsértelme: Gratula a zsákhoz, már nekem is van, csak a lakattartót furcsállom, mert ugyanilyen lakatom van va... (2009.06.21. 09:41) hab a tortán...

Linkblog

END OF THE LINE

2009.05.28. 01:11 | rafinator | 1 komment

Hát elkészült... Elég sok meló volt vele az tény. Úton szépen suhan, egyáltalán nem hangos, nem zörög, persze az 1/8"-os láncnak van egy kis alaphangja. 42/16-al hajtom b egy kicsit pörgős nekem, kéne vmi erősebb. Tudom, hogy még nincs vége az építésnek, mert "egy fixi egyfolytában épül". Inkább úgy mondanám, hogy számomra egy igen tetszetős bringát sikerült összekalapálnom 80 ezer forintból, remélem a seggem alatt marad majd, és nem húzzák be az első héten. De talán még krypto-t nem tudnak vágni. :P

 

Ami számomra megható az az, hogy egy 25 éves kerékpár nem egy sufniban végezte a rozsda martalékaként, hanem újjá varázsolva szaggatja az utakat még ma is.

 

A blog továbbra is élni fog, hiszen mint láthatjátok a képen lévő piros bringa is épülget! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://epitemafixim.blog.hu/api/trackback/id/tr671148082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

galoooshka 2009.06.16. 10:26:49

Az én pónimban is azt szeretem a legjobban, hogy 30 éves, és mégis megy, és nagyon jól megy...:D
Mondjuk én direkt nem festettem át, kicsit kopott, kicsit kivan első ránézésre, de van stílusa:)
süti beállítások módosítása