FIXIÉPÍTÉS

Egy fixiépítés menete pontról, pontra.

Friss topikok

  • Szász Zoltán: hello,a single speed az ugyanaz mint egy fixie,nem ? olyan hogyha hatra huzod a pedalt akkor fekez... (2013.06.28. 22:14) Mégegy fecske...
  • rafinator: szia! ráköptem, és egy sima ronggyal dörzsölgettem unalmas perceimben :D (2011.06.14. 14:32) kis kárpótlás :-)
  • VelociRaptor: @rafinator: köszi úgy lesz (2010.04.21. 16:26) kész (?!) a váz...
  • doncus: Azt szeretném kérdezni, hogy milyen hosszú középcsapágyat használsz shimano exage – miche agy komb... (2009.11.08. 14:35) Gyűjtögetés...
  • nincsértelme: Gratula a zsákhoz, már nekem is van, csak a lakattartót furcsállom, mert ugyanilyen lakatom van va... (2009.06.21. 09:41) hab a tortán...

Linkblog

kis kárpótlás :-)

2009.05.21. 00:46 | rafinator | 2 komment

Meguntam a pöcsölést a hézagolással, ultra előkap régi stucni lepucol, egész kis pofás lett! :-) Legalább lesz valami eredeti is a régi Favoritomból. Szóval beraktam a kormányom és most örülök, a kormánycsapágy meg majd csak bekopik. Holnap megyek valamilyen csavarszaküzletbe záróanyákért az agyra. Be happy :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És sikerült levizsgáznom is 78%-ra. Egész jó kis teljesítmény annak ellenére, hogy végigaludtam az egész évet. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://epitemafixim.blog.hu/api/trackback/id/tr791134695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pés 2011.06.04. 06:54:17

Hellóka!

A stucnit hogyan csinosítottad ki? Arra gondolok hogy elégvolt valami trutyi rá vagy fel kellet polírozni?

rafinator 2011.06.14. 14:32:17

szia!

ráköptem, és egy sima ronggyal dörzsölgettem unalmas perceimben :D
süti beállítások módosítása