FIXIÉPÍTÉS

Egy fixiépítés menete pontról, pontra.

Friss topikok

  • Szász Zoltán: hello,a single speed az ugyanaz mint egy fixie,nem ? olyan hogyha hatra huzod a pedalt akkor fekez... (2013.06.28. 22:14) Mégegy fecske...
  • rafinator: szia! ráköptem, és egy sima ronggyal dörzsölgettem unalmas perceimben :D (2011.06.14. 14:32) kis kárpótlás :-)
  • VelociRaptor: @rafinator: köszi úgy lesz (2010.04.21. 16:26) kész (?!) a váz...
  • doncus: Azt szeretném kérdezni, hogy milyen hosszú középcsapágyat használsz shimano exage – miche agy komb... (2009.11.08. 14:35) Gyűjtögetés...
  • nincsértelme: Gratula a zsákhoz, már nekem is van, csak a lakattartót furcsállom, mert ugyanilyen lakatom van va... (2009.06.21. 09:41) hab a tortán...

Linkblog

Revenge

2009.05.04. 20:45 | rafinator | Szólj hozzá!

Valahogy letettem a dologról, hogy építgessek. Egyik pillanatról a másikra elment a kedvem az egésztől. Az okot én sem tudom...

De! Körülbelül egy hete megint fellángolt bennem az építhetnék fél év múltán. Kémiatudás is szükségeltett volna, de majd most!!! :D  Zseton van, akarat van, szaktudás gyűlik, talán folytatom...

A bejegyzés trackback címe:

https://epitemafixim.blog.hu/api/trackback/id/tr311102961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása