FIXIÉPÍTÉS

Egy fixiépítés menete pontról, pontra.

Friss topikok

  • Szász Zoltán: hello,a single speed az ugyanaz mint egy fixie,nem ? olyan hogyha hatra huzod a pedalt akkor fekez... (2013.06.28. 22:14) Mégegy fecske...
  • rafinator: szia! ráköptem, és egy sima ronggyal dörzsölgettem unalmas perceimben :D (2011.06.14. 14:32) kis kárpótlás :-)
  • VelociRaptor: @rafinator: köszi úgy lesz (2010.04.21. 16:26) kész (?!) a váz...
  • doncus: Azt szeretném kérdezni, hogy milyen hosszú középcsapágyat használsz shimano exage – miche agy komb... (2009.11.08. 14:35) Gyűjtögetés...
  • nincsértelme: Gratula a zsákhoz, már nekem is van, csak a lakattartót furcsállom, mert ugyanilyen lakatom van va... (2009.06.21. 09:41) hab a tortán...

Linkblog

#@!&*@#!#@!&*@#@!

2009.05.19. 22:19 | rafinator | 3 komment

ma minden összejött....

 

délután vizsgára sietve, trackstand közben zakóztam egy szépet a Kodályon, és bevetettem egy cm fórumozó technikáját: esés után feláll meghajol...

 

Itthon nekiálltam a kormánycsapágy berakásának. Egy órát szerencsétlenkedtem (thx porfestő) mire beraktam az alsó kónuszt a villába. 2x mellécsaptam, a festék is lejött. Aztán meg kiderült, hogy ez a tűgörgős cucc elég nehézkesen mozog, ésmég ráadásul hangos is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán a stucni pont annyival nagyobb a kormányomnál, hogy épp nem feszül meg. Mehetek hézagolóért is.

Kerekeimhez anya sincsen, próbáltam kétfélét vehetek majd azt is.

És a csattanó: fasza kis fék, ien rácsúszós anyával. Villába nem fért be, kibővítettem 9mm-re a lyukat. Fék felrak, kerék bepróbál. Régi fajta villa, a felnit el sem éri. Marhajó. Bevágtam a 6-os imbuszt a sarokba, majd a tököm tele lett az egésszel...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://epitemafixim.blog.hu/api/trackback/id/tr691132376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nostro · http://www.flickr.com/photos/terraflex/ 2009.05.20. 18:49:14

Most, hogy közelebbi képeket is felraktál, látszik csak igazán, hogy ez a váz bizony nagyon szép.
Nehéz küzdelem ==> Nagyobb siker

rafinator 2009.05.21. 00:51:58

@Nostro: van benne valami :-) köszi a lelki támogatást :-)

Isac74 2009.05.24. 20:46:20

én is így jártam anno a favorit villámmal, amit ugye 28"-os kerékhez és patkófékhez gyártottak. nálam csere lett a dologból. hátra is egy új hidat kellett hegeszteni, hogy az új fék elérje az új 622-es felnit.
Tarts ki, szép a gép!
süti beállítások módosítása