FIXIÉPÍTÉS

Egy fixiépítés menete pontról, pontra.

Friss topikok

  • Szász Zoltán: hello,a single speed az ugyanaz mint egy fixie,nem ? olyan hogyha hatra huzod a pedalt akkor fekez... (2013.06.28. 22:14) Mégegy fecske...
  • rafinator: szia! ráköptem, és egy sima ronggyal dörzsölgettem unalmas perceimben :D (2011.06.14. 14:32) kis kárpótlás :-)
  • VelociRaptor: @rafinator: köszi úgy lesz (2010.04.21. 16:26) kész (?!) a váz...
  • doncus: Azt szeretném kérdezni, hogy milyen hosszú középcsapágyat használsz shimano exage – miche agy komb... (2009.11.08. 14:35) Gyűjtögetés...
  • nincsértelme: Gratula a zsákhoz, már nekem is van, csak a lakattartót furcsállom, mert ugyanilyen lakatom van va... (2009.06.21. 09:41) hab a tortán...

Linkblog

hab a tortán...

2009.06.05. 01:23 | rafinator | 2 komment

ittvan megjött :) L-es bagaboo.

van benne összehúzó, szivacsos zseb, kihajtós zseb, titkos zseb, U-lakat tartó, bevarrt kulcstartó, extra fényvisszaverő csík, keresztnevem is rajt' :D fasza lett :-) 26 félbe fájt. a hímzés 2,5. Sok nemsok egyszer kell megvenni és vigyázni rá.

Ami nagyon tetszik benne, hogy iszonyat nagy, ésha nemkell annyi hely, fogod és összehúzod az alján. Nem gondoltam volna, hogy ekkora lesz belülről! :D A/4es füzik is másfélszer beleférnek hosszába...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

jah és kényelmes! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://epitemafixim.blog.hu/api/trackback/id/tr941164683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

papicspeter 2009.06.05. 23:56:15

Szép bagaboo (na a fixi sem csúnya :D), sok szerencsét hozzá, üdv a bagaboosok népes táborában! Enyimé itt: papics.eu/blog/?p=372

nincsértelme 2009.06.21. 09:41:58

Gratula a zsákhoz, már nekem is van, csak a lakattartót furcsállom, mert ugyanilyen lakatom van valahogy olyan bénán lóg benne a lakat, túl nagy ahhoz, hogy megtartsa.
Bár van egy ötletem amit még nem próbáltam ki, hogy a lakat lelógó részét odacsatolom a takarólap rögzítőcsatjához.
Üdv A.
süti beállítások módosítása