Nekiestem a féknek, a kormánynak; majd felraktam a hatjóművet is, meg a láncot.
behúztam a bowdent (bowdenházat telefújtam WD-40-el, hogy könnyen mozogjon benne a cuccos)
majd betekertem a kormányom egyik felét, és felraktam a fékkart, a bowdenházat szigszalaggal és japánbilinccsel erősítettem a kormányhoz)
majd azt is betekertem (először marha randa lett, de úgy csináltam, hogy a kis ragasztócsík félig az előző fordulatot érje, félig a kormányt)
A hajtás
szemmel benéztem, hogy kb. hol jó a láncvonal, majd lemértem, hogy legalább milyen távol kell lennie a hajtóműnek, hogy a lánctányércsavarok ne érjenek a vázba - 5mm. Ezenáltal 2-2 centit csúszik fel a hajtóműbe a tengely, ígyhát kb. a 110es monoblokk lesz a nyerő megoldás
első körben egy Shimano BB-UN26-ost vettem. nem volt drága, remélem nem megy széjjel az első körben. ha meg igen, akkor marad az örökéletű, hagyományos középcsapi amit csak zsírozi kell :P (68-as csapiházba, angol menetes - faviba ilyen kell, 110-es tengelyhossz)
navajon miből van? MŰANYAG! ***kicsit bizalmatlan voltam vele***
havernak maradt még bontásból, ígyhát elkértem a fémből lévőt
a monoblokk-behajtó
zsírt nem sajnáltam
behajtottam
majd a "protézist" is következhetett
ezekkel a csavarok húzzák rá a hajtóművet és a hajtókart a blokkra
felraktam mindkét oldalt
majd összeraktam a láncot is... szerencsére patentszemes, nem kellett vele sokat szarakodni
az eredmény
Eddigi költségek: 80700 + jó sok sör havernak a szerszámért :D