FIXIÉPÍTÉS

Egy fixiépítés menete pontról, pontra.

Friss topikok

  • Szász Zoltán: hello,a single speed az ugyanaz mint egy fixie,nem ? olyan hogyha hatra huzod a pedalt akkor fekez... (2013.06.28. 22:14) Mégegy fecske...
  • rafinator: szia! ráköptem, és egy sima ronggyal dörzsölgettem unalmas perceimben :D (2011.06.14. 14:32) kis kárpótlás :-)
  • VelociRaptor: @rafinator: köszi úgy lesz (2010.04.21. 16:26) kész (?!) a váz...
  • doncus: Azt szeretném kérdezni, hogy milyen hosszú középcsapágyat használsz shimano exage – miche agy komb... (2009.11.08. 14:35) Gyűjtögetés...
  • nincsértelme: Gratula a zsákhoz, már nekem is van, csak a lakattartót furcsállom, mert ugyanilyen lakatom van va... (2009.06.21. 09:41) hab a tortán...

Linkblog

miche agy javítás/javíttatás...

2009.05.16. 19:37 | rafinator | Szólj hozzá!

Nekiálltam szétszedni az agyat, hogy meglazítsam, mert állítólag csak szorul. Tengelyt kitekertem, 14-es lapkulcs kellett hozzá. Viszont az egyik oldalon a csapágyzáró fedél már nem nagyon akart lejönni. Finoman megkocogtattam, kijött. Aztán elszomorodtam...

 

 

Itt az agy és a tengely

 

 

 

 

 

 

 

egyik oldal simán szétjött

 

 

 

 

 

 

 

 

másik már nem...

 

 

 

 

 

 

 

végül az is

 

 

 

 

 

Srác akitől vettem úgy tudta, hogy csak szorul, készségesen felajánlotta, hogy kifizeti a javítást. Átverésről szó sem volt/nincs Sopronban azért van hírneve gondolom rendesen. Először sem gondoltam arra, konkrétan nem tudtam mire vélni, de miután lebeszéltük mailben megoldódott a probléma. Szóval no para.

 Amúgy kész a vázam, hétfőn mehetek érte.

*** MEGÉRDEKLŐDTEM ***

ipari csapi 1 és 2 ezer között kapható és 1500ért meg még be is rakják...

A bejegyzés trackback címe:

https://epitemafixim.blog.hu/api/trackback/id/tr361125498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása